Selasa, April 06, 2010

jiwa sakit.... hati hampir mati...

adeh...
dah lama rasanya aku tidak cuba untuk menghadirkan diri untuk kamu di sini wahai blogKu...
bukan kerana malas atau kesempitan waktu
tapi, aku sakit, sakit dijiwa dan hati oleh penyebab sendiri...
ahh... kalau boleh, aku tak nak sebut dan bangkitkan kemarahan hati yang hampir mati penyebab jiwa pedih mendidih-didih
shuhhh... (nyah kau wahai kekusutan)

aduhai...
apa yang harus aku perkatakan...
apa yang harus aku buat...
perbaiki.perbaiki.perbaiki.serta perbaiki.dan perbaiki.
what???

yarrhhh...
bangkit sekarang!!!



(aku pun tak tau apa aku dah mencarut dan menconteng kat sini...)
oleh itu, baik aku blah je dulu...
sory...

Oh Tuhan, berikan aku ketenagan...
kuatkan hatiku untuk meneruskan hidup serta perjuangan di atas bumiMu ini...
permudahkan segala urusan harianku...
jauhkanlah aku dari sifat-sifat yang melalaikan...
Amin...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan