Selasa, April 27, 2010

tak tau tajuk... "Idea?"

Mula-mula,
Mmmmmm...
aku rasa agak happy bila bleh cakap ngan orang tersayang...
Iaitu family...
abang, kakak, abah, anak buah...
blablabla
First skali, aku nak ucap bebanyak Terima Kasih kepada Mama & Abah Tersayang
Rindu giler...


HABIS cerita Happy untuk hari ni...
Sesungguhnya, cerita happy tu selalu datang singgah seketika
Itu pun bila di seru dan di cekau dek aku sendiri

Seminggu dalam hari-hari aku, aku rasa macam ada 5 hari je
Sekejap sangat, ntah kemana hilangnya 2 hari berikutnya
tertelan dek tilam? ilusi internet yang mengarut-ngarut? makanan yang nyata dan melampau? atau... 'pembaziran'
mungkin silap aku jugak, tak pernah nak hargai masa dengan sepenuhnya...

Bila waktu yang membahagiakan aku pun, aku tak pasti berapa lama dalam sehari?
Mungkin dalam setengah jam tak sampai...?
Hurmmhhh... aku pun tak tahu...
dengan erti kata benar, jangan salahkan orang lain...


Huhuhu...
serabut giler rasa...
huh!
"Ya Allah, permudahkan setiap urusan harianku..."
"Sesungguhnya, Engkau Maha Mengetahui segala apa yang belum dan bakal terjadi kepada ku serta makhlukMu..."
"Dan Engkaulah Maha Berkuasa ke atas segala apa yang hak Milik MU"
"Kuatkan dan Kembalikan Semangatku untuk ke jalan yang benar serta diredai MU"
Amin... Ya Rabbal Alamin...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan