Rabu, Mac 10, 2010

kerja yang tak pasti beres...

sekarang aku tengah termanggu kat depan laptop...
laptop kawan aku, sebab web kat sini buat dajal...

tau kenapa AkUntuKamu disini?
sebab aku tak pandai wat assignment yang telah berabad lama diberikan,
jadi aku buat la hal sendiri dengan buka blog.
tugasan yang sepatutnya dihantar pukul 1400 jap ag. Tak sampai 15 minit pun lagi ni hah...
salah aku jugak.
tak pandai, dah la tak pandai, malas plak nak belajar, usaha, tanya, buat apa yang perlu, huh!belajar lah... tunggu lagi?
sampai bila?
hurmmm...aku pun tak tahu...
tapi, tengah belajar la ni, godek-godek situ sana sini...
huh! haram tak buat apa lagi...
sekarang aku tengah godek laptop kawan aku ni lah.
buat benda yang tak sepatutnya...
bagus sangat la tu... (aku monolog sendiri)


dah la...
kawan aku nak guna laptop.
nak pergi kelas.
aku lak, secara tak sengaja dapat MC.
oleh itu, aku lepak jew kat bilik ni.
godek laptop aku, cuba buat tugasan terbabit...
ok lah...
adios amigos...
selamat petang...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan