Khamis, Mac 11, 2010

ngantuk tidur, tidur ngantuk...

salam, selamat pagi, salam 1 MALAYSIA!!!
hukhukhuk... skema tak aku???
sape kata aku skema, dia bukan rakyat Malaysia...
ngee3x... gurau je
tak boleh gurau duk surau la... (kata kawan aku)
hahhah...



masa aku buat-buat busy tadi, ada sahaja idea datang merewang meminta untuk dicurahkan.
bila aku dah gila sawan nak buat, hais...dia terbang melayang...
sakit hati tak? boleh tahan la...
mungkin sebab otak aku dah kaku atau mulai membeku
sebab hari dah pagi, otak tak rest lagi...
kan3x...?
ok lah, elok aku rehatkan minda dan otak jap...
sebab kejap lagi nak kena bangun lagi...
rasa tak mampu kang, kita tidur la lagi lepas subuh

hurmmm...
sebelum tu, aku ada satu lagu untuk kamu semua...
dengarkan atau dendangkan sendiri ikut suka hati kamu
(nyanyi ikut nada sendiri ok, tak pun nyanyi ala-ala lagu "bangun pagi, gosok gigi...bla3x...)

sudah pagi,
belum tidur lagi,
makan roti kuah kari,
gosok gigi sakit gusi...
mulut busuk dah pagi...
kena tidur atau tak perlu lagi? sebab hari dah pagi... subuh tengahari...
teeettttt.....



alright!!!
kerja aku pun dah beres...

wasalam...
^-^



Tiada ulasan:

Catat Ulasan